Kom werken als administrateur!

Cijferwerk combineren met mensenwerk: jij zorgt dat onze administratie op rolletjes loopt. Van de uren- en financiële administratie tot en met de salaris- en personeelsadministratie: binnen de hechte administratieafdeling van Van de Kolk in Garderen krijg je als administrateur de kans om je te verdiepen in de gehele administratie die bij een innovatief bouwbedrijf komt kijken.

Van de Kolk, daar wil je als administrateur werken

Van de Kolk heeft het allemaal in huis: kwaliteit, plezier, geweldige projecten, ambitie, leuke collega’s en betrokkenheid. We zijn modern en sterk bouwbedrijf waar 90 denkers, doeners en bouwers zich elke dag inzetten voor ons familiebedrijf. Al sinds 1933.

We zijn trots op alle onze medewerkers en op de mooie projecten die we samen realiseren. En kwaliteit staat bij ons altijd voorop. Of het nu gaat om de strakke organisatie van onze projecten of de gereedschapskisten van onze mensen. We investeren in onze mensen, materialen en digitale oplossingen zodat alles goed en soepel verloopt.

De sfeer binnen onze organisatie is goed. Dat vinden we ook belangrijk. We zijn open en alles is bespreekbaar. We zijn goed in ons vak, we zijn een tikkeltje eigenwijs, maar staan altijd voor elkaar klaar. We zetten samen de schouders eronder. Bij projecten, maar ook bij de verschillende leuke activiteiten die we regelmatig ondernemen.

Jouw takenpakket

  • Je bent de linker- en de rechterhand van onze controller: jij ondersteunt onze controller daar waar nodig is. Daarbij krijg je alle ruimte om te leren.
  • Zijn alle uren geboekt? Zijn de vrije dagen goed verwerkt? Jij zorgt dat de uren van je collega’s kloppen en juist zijn ingevoerd via de app of ons systeem.
  • Door jou wordt elke euro gecontroleerd. Jij regelt alle inkomende en uitgaande betalingen. Je verwerkt de bankmutaties, inkoopfacturen van leveranciers en onderaannemers en doet de btw-aangifte.
  • En klopt er iets niet of zijn er vragen, dan ben jij dé persoon die het uitzoekt of waar leveranciers en onderaannemers met al hun vragen terecht kunnen.
  • Van het bouwen van een restaurant tot het bouwen van een luxueuze vrijstaande villa: variatie in onze projecten is groot. Bij jou is onze projectadministratie in vertrouwde handen.
  • Zodra je de uren- en financiële administratie onder de knie hebt, krijg je de ruimte om je te verdiepen in de salaris- en personeelsadministratie. Dat maakt jouw rol extra breed én uitdagend. 

Wat jij kan verwachten

Veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid terwijl je werkt binnen een hecht team van mensen die goed zijn in hun vak. Als administrateur krijg je de ruimte om te leren en te doen waar je goed in bent binnen een organisatie waar iedere medewerker telt en alles goed geregeld is.

  • Een uitdagende baan van 28 tot 40 uur per week, bij een platte organisatie waar de lijnen echt kort zijn. 
  • Een duurzaam dienstverband binnen een sterk bedrijf, waar plezier in werk centraal staat.
  • Een goed, vast salaris plus een bonusregeling.
  • Een pensioenregeling, handig voor later. Deze is ruimer dan de pensioenregeling in de bouw.
  • Ruimte om te groeien binnen je vakgebied en je kennis en ervaring te verbreden.
  • Goede begeleiding en interne opleiding, zodat je goed kunt starten.
  • Een actieve personeelsvereniging. Van een wekelijkse vrijdagmiddagborrel en een jaarlijks BBQ tot vissen, waterskiën en bowlen. Genoeg leuke activiteiten in ieder geval om jouw collega’s ook persoonlijk te leren kennen.

Wat wij van jou verwachten

Je gaat stralen als alle cijfers tot achter de komma kloppen en de administratie piekfijn op orde is. Je krijgt energie van het oplossen van administratieve uitdagingen en dat je deze rol administrateur succesvol in kunt vullen blijkt uit:

  • Je afgeronde meao- of mbo4-opleiding in de richting van bedrijfsadministratie of administratief medewerker.
  • Een nieuwsgierige en leergierige werkhouding: jij vindt het echt leuk om meer uit je vak te halen en je werkveld te verbreden als het gaat om personeels- en salarisadministratie en de bouwwereld.
  • Je zelfstandigheid en stressbestendigheid, waarmee jij zorgt dat je je werk gedaan krijgt.
  • Je ijzersterke communicatieve vaardigheden, humor en aanpakkersmentaliteit, waardoor het plezierig is om met je samen te werken.
  • Een frisse, positief-kritische blik: je kijkt altijd waar het beter kan en durft dit ook te delen.
  • Een thuisadres in de buurt van Garderen (in een straal van zo’n 25 kilometer), zodat je na een enerverende werkdag snel over de drempel van je voordeur kunt stappen.

Direct reageren op deze functie?

Ben jij dé administrateur die de administratie van onze organisatie op rolletjes laat lopen? Solliciteer dan nu via het onderstaande sollicitatieformulier.

Jan

Direct solliciteren voor deze functie?

Neem contact op met Jan (Controller)

Stuur een bericht